רשימת מחקרי הקנאביס של סבתא ‘סטורם קרואו’

“רשימת מחקרי המריחואנה של סבתא סטורם קרואו” הוא אוסף מחקרי הקנאביס הגדול והמפורט שפורסם אי פעם.

“רשימת מחקרי המריחואנה של סבתא ‘סטורם קרואו’, או בשמה המקורי “Granny Storm Crow’s MMJ Reference List”, הוא אוסף מחקרי הקנאביס הגדול והמפורט שפורסם אי פעם. המסמך המלא המכיל את כל רשימת מחקרי המריחואנה שנערכו במהלך ההיסטוריה ומתעדכן בכל חצי שנה לערך. עדכון אחרון של המסמך המפורט יצא בחודש ינואר 2013.

להורדה וצפייה ברשימת המחקרים המלאה לחצו כאן.

סבתא סטורם קרואו התחילה לעקוב אחר מחקרים בנוגע לסגולות הרפואיות של הקנאביס כבר לפני יותר מ-40 שנה. מאז ועד היום אוספת סבתא את מחקרי הקנאביס והחל משנת 2007 גם מפרסמת אותם בבלוג שלה.

כך מספרת סבתא סטורם קרואו:

“אם האמת לא תצליח לעשות את העבודה, אז משהו כאן באמת דפוק!”

הייתי בת 5 כשסבא שלי, שר בממשלה והכי קרוב לאלוהים בשביל ילדה בת 5, אמר לאמי את הדברים בכעס לפני 55 שנים. לא הייתי אמורה לשמוע את השיחה הזאת, אבל שמעתי… וזה היה אחד מאותם רגעים מכוננים בחיים, אותם רגעים שכבר כשהם קורים אתה יודע שלעולם לא תישכח אותם. מאז ועד היום מעולם לא סיפרתי ולו שקר אחד. האמת היתה נר לרגליי מאז ומתמיד.

כילדה, סבלתי מפציעת ראש טראומטית. ילד אחר זרק לי פטיש ברזל על הראש ומאז אני סובלת ממיגרנות וכאבי ראש תכופים. בגיל 19, כמו צעירים רבים בני גילי, גם אני ניסיתי לעשן קנאביס. לקח לי שנה שלמה לתפוס את הקשר בין עישון הקנאביס לירידה בתכיפות כאבי הראש הנוראיים. מאז אותו יום, לא הפסקתי לעשן.

אני עצמי ‘תולעת ספרים’. יום אחד נתקלתי בספר על רפואת צמחים ממקסיקו בו נכתב כיצד נשים מבוגרות במקסיקו נהגו להשתמש בקנאביס וטאקילה למטרות ריפוי דלקות פרקים – עוד נתון שהתווסף לרשימה שהתחלתי לכתוב ובה אספתי עובדות בנוגע לקנאביס. כמה שנים לאחר מכן פגשתי את ג’ואי, מוזיקאי מחונן הסובל מהתקפי אפילפסיה, שסיפר לי כיצד הקנאביס עוזר לו בהתמודדות עם המחלה ואיך הוריד את כמות התרופות בחצי מאז שהתחיל לצרוך קנאביס. בפעם אחרת, הייתי בקאמפינג בפארק אזורי ופתאום הרחתי את הריח הכל כך מוכר. עקבתי אחריו והגעתי אל סבתא בת 70 שישבה עם נכדה ועישנה להנאתה. הנכד קלט מיד את מבטים והסביר לי: “זה לפרקינסון שלה… קנאביס הרבה יותר זול מהכדורים שנתנו לה הרופאים ועוזר לה מאוד…”. הסבתא רק הסתכלה עליי וחייכה.

אפילפסיה, פרקינסון, דלקת פרקים והמיגרנות שלי! למה עוד הדבר הזה מועיל? איך יכול להיות שכל הדיווחים בחדשות טוענים שקנאביס זה רעל מסוכן? כל מיני אזהרות על זה שגברים מצמיחים שדיים ונהיים אימפוטנטים, שנשים מפילות ומשתגעות, שזה הופך אותך לאלים, עצלן, שזה גורם לסרטן, להתקפי לב. אלו היו התהיות שלי באותה התקופה. הפער בין מה שראיתי למה ששמעתי היה כל כך גדול שהייתי מוכרחה לבדוק אם יש דברים בגו’.

אז התחלתי לחקור את הנושא לעומק – הדפסתי את המחקרים בהם נתקלתי ושמרתי בקלסר שהתמלא די במהרה. ב-30 ביולי 2007 התחלתי להעתיק את כל המחקרים לקובץ Word ופרסמתי בבלוג שלי באינטרנט.

המשכתי לאסוף קישורים למחקרים בנוגע לקנאביס שאת כולם ניתן למצוא כאן לפי סיווגי המחלות ותופעות הבריאות השונות. העדכון האחרון היה בחודש ינואר 2013.

סבתא סטורם קרואו

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר